Off Topic > Travel > Post Reply     

LOGAN UTAH!

Player Avatar
Peike ღ Adios HP
September 15th, 2016 5:19:58am
2,687 Posts

So I now live in a cute town called Logan. Northern part of Utah. Elevation is 4.5k feet. Average snowfall of 55 inches. Home to UTAH STATE UNIVERSITY, GO AGGIES! Lol.


I am currently living with my cousin and her special needs child. They had found out I was living in my car in spokane and took me in right away. I help assist with her son who is also apart of the make a wish foundation. I have already found a job and am working on getting back on my feet. 


My cousin is also BIG on photography and has let me use her old camera to use until I get my own.. AND WE LIVE NEXT TO A DARN RODEO ARENA AND EQUESTRIAN CENTER.. omg.. YAY! HAHA! ;) sooo STOCK PICS SOON


Here are some pics :)






Kuuipo and her new BBF Freckles the corgi


 


these 2 have hit it off since day one


 


 images of logan UTAH via google :)


Image result for logan utah


this is USU campus


Image result for logan utah


Image result for logan utah


im just getting over a bad cold, but more pics to come!




Smiley face Smiley face Smiley face

 


View Comments 1


Player Avatar
Insomnia ♥ the memory of us will go up in ashes
September 15th, 2016 3:04:45pm
705 Posts

omg. do you have room for one more? I want to live there!




L2qR4Uk.png

 

Default Avatar
Khaleesi// OG 18091
September 15th, 2016 3:15:25pm
712 Posts

That's awesome pieke! I hope you're enjoying Utah!




 

Player Avatar
Master Administrator Samantha
September 15th, 2016 3:26:25pm
4,333 Posts

That's super pretty!




 

Player Avatar
Maharet : Texas oh Texas
September 15th, 2016 3:36:36pm
2,404 Posts

the mr was just there doing a hay load :)




mw0PiPU.png 4EvEVBM.png dJ0BFny.png xzJXn6S.png

 

Player Avatar
xxCHAOTIC {x} O Cruel Darkness
September 15th, 2016 4:47:28pm
1,738 Posts

Oh my GOD that place is beautiful. And the corgi is so cute. 




 

Player Avatar
Zadkiel » #514traumatized
September 16th, 2016 12:23:11am
1,333 Posts

That picture of the 2 dogs both with an ear up! are you sure these little monsters werent seperated at birth! look at them.

Plus that looks so magical. COLD but magical!

ALSO we have a place called Logan here in Australia. Actually in the state I live in and its about 30 mins away. BUT it has a bad rep.

BUT ANYWAY im not going to forget where you live now....




PitaPata Horse tickers

 

Player Avatar
Insomnia ♥ the memory of us will go up in ashes
September 16th, 2016 3:34:37am
705 Posts

lol zad!




L2qR4Uk.png

 

Player Avatar
Peike ღ Adios HP
September 16th, 2016 5:51:56pm
2,687 Posts

XD lmao! i love you guys




Smiley face Smiley face Smiley face

 

Player Avatar
tana ;; gone
September 16th, 2016 6:23:55pm
13,574 Posts

So awesome!!! :D




xz9ZAF6.pngzTmTidi.pngRSOVxrL.png1nFp63Z.png

 

Player Avatar
Peike ღ Adios HP
September 21st, 2016 8:59:58pm
2,687 Posts

bear lake!

 

 




Smiley face Smiley face Smiley face

 

Player Avatar
Content Moderator Saturnia ♄ || 🦄Frank Jr for Mascot 🌈
April 3rd, 2021 2:27:17pm
1,909 Posts

I just found this thread ..... I also live in Logan!! 




tBV5Svu.png

 

View Comments 1